Daisypath Friendship tickers

shahir raduan i really love you


duduk sorang-sorang dalam bilik , itu kerja harian saya sekarang :') still smile even mata 
dah dipenuhi dengan tangisan,thinking how much i really miss you sayaang <3
hari hari saya terfikir what will happen with our relationship pada masa akan dtg nanti kan?
what will happen to us? bila fikir je nangis :'] adakah kita akan masih bersama ?
ohmaii :[ harap awak akan tetap menjadi milik saya cause
i cant live without you
tanpa lelaki yang paling berharga bagi saya :']

awak tau tak awak sangat berharga ? 
awaklah harta pusaka saya
awaklah nyawa saya 
awak bagaikan denyutan nadi saya

p/s : sorry biybiy saya terjiwang pagi-pagi buta ni tetiba terasa nak tlulis macam ni HAHA :]
biybiy ite sayang awak sangat tau ingat janji ite :']




♥♥SHAHIR RADUAN ILOVEYOU♥♥